28 dagen hardlopen

Runnersworld in Amersfoort organiseert dit jaar weer een "Elke Dag Hardlopen" challenge. Van 1 t/m 28 december moet je elke dag minimaal 1 mijl hardlopen. Het leek me leuk om dat ook eens te proberen. En eigenlijk gaat het gemakkelijk. Ik train toch al 4 keer per week en de overige dagen doe ik een rondje van 3 of 4 km. Alleen had ik 2 keer 's avonds een cursus en liep ik 's morgens vroeg om 6 uur mijn rondje. Vanavond was er een spoedklus op het werk en haalde ik de intervaltraining niet waardoor ik om 21:30 nog snel een rondje liep.

Ik ben nu dus halverwege. Nog 14 dagen maar ik weet niet of het gaat lukken. Maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis wegens een liesbreuk. Vorig weekend zag ik een verdikking in de lies en de huisarts bevestigde gisteren wat ik al dacht: liesbreuk.
"Je kunt hiermee wel honderd worden" zei hij maar ik wil het toch maar zo snel mogelijk laten opereren. Want als het erger wordt en ik moet alsnog onder het mes dan ga ik de 2 Oceans marathon missen. En door het snel te laten opereren verwacht ik dat er nog genoeg trainingstijd overblijft.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd