Marathon training week 7

Zoals gewoonlijk de maandagavondtraining gelopen en alle versnellingen, behalve de laatste vol meegedaan. Op woensdag 6 x 1000 meter in 4:30. De loopscholing die elke keer bij de intervaltraining wordt gegeven blijf ik toch vreemd vinden en het nut er van ontgaat me nog steeds.
Omdat op vrijdag 7x7 voetbal op het programma stond heb ik donderdag niet getraind. Met het voetbal voelde ik een steekje in de linkerenkel en die werd zaterdag ook wat stijf.
Die duurloop ging over 30 km voor de ervaren lopers en 25 km voor de beginnende lopers en omdat het mijn eerste marathon wordt hoor ik bij de beginnende lopers. Maar eigenlijk wilde ik de 30 km lopen. Door de stijve enkel toch maar de 25 gelopen maar ik had gedurende de loop geen last van de enkel. Nu, zondagavond is die enkel toch wat stijf.
Tijdens de loop weer een gel uitgeprobeerd. Dit keer met citroen smaak, maar dat wordt 'm niet. Vies!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd