Marathon training week 9

De maandagtraining bestond uit een kern van 4 lange tempo's tegen het viaduct over de Eem op. Die heb ik op hoog tempo (tussen 3:30 en 4:00 per km) gelopen en dat voelde erg lekker. Op woensdag verwachtte ik een gladde baan en heb daarom 's middags een training met enkele kilometers op 4:00 gedaan. Op donderdag met de groep een duurloop met tempo versnellingen en op zondag stond een duurloop van 30 km op het programma. Maar toen ik opstond kreeg ik een bloedneus en voordat dit over was, was het te laat om met de groep mee te lopen. Om 11:30 alsnog gegaan om hetzelfde rondje als de Altis groep te lopen en doordat ik vanaf huis vertrok kwam ik op bijna 33 km. De route liep door Birkhoven, dan richting Soesterberg en via de Kolonel van Rooyenweg onderlangs de A28 en via het tunneltje naar Randenbroek en via Hoogland weer naar huis. De laatste kilometers werden wel zwaarder maar de kilometertijden liepen maar een klein beetje op en de hartslag bleef constant.
Dit was de week met de meeste kilometers: 64,6. Toch ook weer een record.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd