Marathon training week 8

Over deze week kan ik wat betreft het lopen kort zijn: de hele week niet gelopen tot zondag toen de duurloop van 25 km op het programma stond. Ik had besloten mijn enkel rust te geven en dat heeft gewerkt want op zondag geen centje pijn.
De duurloop ging lekker en makkelijk behalve dan een stukje in Hoevelaken waar we verkeerd liepen waardoor de duurloop op 26,5 km uit kwam. Met de ins en outs er bij een totaal van 27,5 km.

Woensdag heb ik bij duursport.nl 20 gelletjes besteld en die werden donderdagavond bezorgd. Tot mijn grote vreugd zaten er echter 32 gels in, dus mij hoor je niet klagen over de service van duursport.nl.

Op zaterdag met Angela besloten om als duo in te schrijven voor de Landgoed Twente Marathon op 10 oktober. Daarbij kun je onderling naar believen wisselen tussen fietsen en lopen. Dat wordt voor mij dus het grootste deel van de marathon lopen en voor Angela fietsen. Jan en Marieke besloten zich ook in te schrijven.
Het enige probleem hierbij was dat de inschrijving op 1 februari om 00:00 uur opende en dat de verwachting was dat het snel vol zou zitten. Om 00:00 precies ging de site van de LTM plat maar gelukkig konden we via inschrijven.nl ook inschrijven en zaten we bij de eerste 100. Om 01:30 zat alles vol. Dus we hebben nog iets om naar uit te kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd