2 Rivers Marathon by Night

Een speciale marathon was het zeker, de Two Rivers Marathon by Night. 7 gekken die om 3:30 ‘s ochtends begonnen aan een marathon in Zaltbommel. Voor de fun maar ook om een beetje te wennen aan het vroege tijdstip waarop we bij de Comrades ons bed uit moeten.
Ik had me de donderdag ervoor voor het eerst laten masseren. Na een duurloop van 50 km rondom het Eemmeer voelden de benen zo zwaar dat ik de knoop maar doorgehakt heb. Vreemd genoeg vielen de benen, op een paar knopen na, nog mee en zat mijn rug helemaal vast. Daar had ik helemaal geen last van maar de spieren waren keihard en de behandeling zou in Abu Ghraib niet misstaan.
Maar de behandeling heeft geholpen en de nachtmarathon ging heerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd