Kleine update

De marathontraining is al lekker onderweg. De duurlopen komen al aan de 30 km. De eerste 30 heb ik gelopen op alleen water, en de laatste kilometers werden vrij zwaar. De week erop was er een 25 km bloktraining die zwaar was doordat het voetballen van de vrijdagavond voor stijve benen had gezorgd. De 2e 30km duurloop ging soepel op water en 1 gelletje. Eigenlijk ging het naarmate de loop vorderde steeds lekkerder.
Volgende week de Asselronde tijdens de Midwintermarathon in Apeldoorn. 25 km over hei en door bos. We gaan met aardig wat Altis lopers dus dat wordt gezellig.
Afgelopen week bleek ook dat ik een startbewijs heb gewonnen voor de City-Pier-City loop. Nationale Nederlanden gaf 20 startbewijzen weg voor elke afstand tijdens de CPC loop en de Rotterdam Marathon. Dus nu mag ik gratis de halve marathon in Den Haag lopen. Eens kijken of ik mijn PR scherper kan stellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd