Baancompetitie 1500 meter

Dinsdagavond stond de 1500 meter op het programma. Voor mij de eerste keer dat ik deze afstand liep en ik had geen idee hoe snel ik zou kunnen zijn. Ik had me ingeschreven met een tijd van 5:40 maar ik dacht dat 5:30 mogelijk zou moeten zijn.
Na de start van mijn serie begon ik op de 7e plek achter 2 2Bfit lopers die echter na de eerste rondje het tempo ongemerkt iets lieten zakken. In de 3e ronde passeerde ik beide lopers en liep alleen langzaam naar de 4 koplopers. De laatste ronde zette ik nog extra aan maar de 4 vooraan deden dat natuurlijk ook. Ik finishte in 5:27:85, net onder mijn doeltijd. De 2e en 3e ronde waren echter te traag dus een snellere tijd is mogelijk. Misschien op de clubkampioenschappen in oktober.
 (filmpje door Marieke)



Foto's van Ries de Beer
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd