Tja

Inderdaad, tja, wat zal ik over de afgelopen periode vertellen? Wat betreft het hardlopen is er niet veel gebeurd. De week na de Montferlandrun op maandag met de groep getraind maar deze keer achteraan gelopen en de versnellingen niet meegedaan want de wedstrijd zat echt nog in mijn benen. Donderdag overgeslagen, laat thuis van het werk, en op zaterdag met het voetballen mijn rechter hiel gekneusd. Daar heb ik flink last van gehad en toen ik na 2 weken weer wilde gaan lopen sloeg de griep toe.
Gisteren eindelijk een korte duurloop gedaan maar ik voelde het nog wel in mijn benen.
Vanavond weer met Altis trainen want over 2 weken is de Florijn Winterloop in Woudenberg dus er moeten weer wat kilometers worden gemaakt. Al met al geen goede voorbereiding dus mijn verwachtingen zijn niet zo hoog. Met de ervaring van de Montferlandrun wilde ik de 10 mijl onder de 1:20 lopen maar dat zit er nu niet in.
 
Ik heb ook nog even gedacht om de subtitel van de blog te wijzigen, ik heb Abraham immers niet kunnen ontlopen, maar omdat ik me nog steeds geen 50 voel laat ik het maar zo. Tenslotte ook nog een foto van het hardloopshirt dat ik gekregen heb. Ik vind het prachtig en zal het, als het weer is voor korte mouwen, zeker dragen.
 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd