Calling all superheroes


Calling all superheroes is de slogan van de marathon van Amsterdam. Ik ben één van die superheroes.  Nou ja, op de halve marathon dan. Terwijl ik voor mijn blessure droomde van de marathon mag ik toch meedoen op de halve. Hoezo mag? Lees verder.....

Na de 10 km van Hoogland ben ik lekker door blijven trainen en heb ik me opgegeven voor de Zevenheuvelenloop, de Montferlandrun en de Halve van Egmond. Gezien de vorm zou een halve marathon wel weer kunnen maar de inschrijving voor Amsterdam was al lang gesloten. Vorige week zag ik op facebook een bericht van Runnersworld waarop je kon regeren om alsnog een startbewijs te winnen en dt heb ik maar gedaan onder het motto "wie niet waagt die niet wint".
Vandaag bleek ik één van de winnaars. Nu maar hopen dat het uitkomt met de werkzaamheden in Maastricht dat weekend.

En die halve gaat wel lukken. Afgelopen zondag met de LSD training 22 km gelopen in 2 uur dus dat zit wel goed. Ik mag starten in startvak wit, dat is het vak voor de business run/relaties en net na de snelle lopers die onder de 1:40 lopen.  Dus als ik een beetje vooraan in het vak sta heb ik geen last van langzame deelnemers en kan ik lekker doorlopen en mijn PR van 1:45:40 verbeteren. 
Ik kijk er nu al naar uit: finishen in het olympisch stadion.

Oja, ik heet "runnersworld vier", mijn startnummer is 26614 en ik ben geboren op 4 oktober 1982.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd