Overdenkingen

En weer 2 weken verder na de halve marathon van Harderwijk. De trainingen lopen erg makkelijk. Deze worden verdeeld in rustperioden en 3 opbouwperioden van verschillende zwaartes. De opbouwperiode 2 waar we nu in zitten kenmerkt zich door duurlopen met langere en hogere tempo's. Ook deze gaan erg makkelijk en in de groep waarin ik loop ben ik toch meestal (haantje) de voorste. Misschien toch tijd om een groep hoger te gaan lopen. Dat lost gelijk het probleem op dat de groep voor de trainer te groot wordt.
Helaas deze zaterdag met het voetballen mijn enkel verstuikt. Hij is niet dik geworden maar was zaterdag wel pijnlijk en nu, zondag, nog wat stijf. Eens kijken of ik morgen weer kan trainen. Daarom voor nu nog maar even in deze groep blijven lopen.
De LSD op zondag gaat ook lekker. Op dit moment zitten we in de opbouw naar een halve marathon op duurlopen van 1:30 uur. De opbouw is niet echt nodig want die halve marathon loop ik al. Over 3 weken in Barneveld tijdens de kippenrun ook weer.
Inmiddels ook besloten om deze zomer de marathontraining bij Altis te gaan doen. Afhankelijk van het gevoel tijdens deze training meld ik me wel of niet aan voor de marathon van Amsterdam. Voorwaarde daarvoor is wel dat ik echt stop met voetbal. Maar omdat ik nu regelmatig op zaterdag op sta met het gevoel dat ik het niet erg vind als het afgelast wordt is die beslissing eigenlijk niet zo moeilijk meer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd