Marathon Utrecht: DNS

De plannen waren zo mooi: elke maand een marathon zodat ik goed voorbereid aan de start van de Comrades zou staan.
Maar helaas werd ik getroffen door de griep. En het was geen schampschot maar recht in de roos. Ik had het goed te pakken. Zo goed dat ik de marathon van Utrecht moest overslaan.
Nog even getwijfeld of ik mijn startnummer over moest zetten naar een halve marathon maar door de weersverwachting, koud en een snijdende wind, ook daar maar van afgezien.




Omdat Angela wel de halve marathon liep ben ik nog wel even gaan kijken. Goed ingepakt stond ik op 3 km van de finish om haar het laatste stuk te begeleiden. Het duurde lang voor ze er aan kwam, helemaal kapot. De gebrekkige voorbereiding liet zich hier gelden. Samen het laatste stuk gelopen en toch heel trots dat ze het gedaan heeft.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Two Oceans Marathon

Zestig van Texel

Coronatijd